Data verzamelen in de praktijk

Data

Wat komt aan bod?

Data zijn het nieuwe goud. Al is de vraag vaak: “Hoe ga ik er mee aan de slag op een kleinere schaal?”

In deze zeer concrete sessie krijg je tips, een duidelijk stappenplan en inspirerende voorbeelden om aan de slag te gaan. Zo maakt het buikgevoel plaats voor cijfers en wetenschap.

Reinout geeft talloze voorbeelden uit de praktijk: zo liet hij de omzet van een bouwbedrijf met 33% stijgen of ging een politieke partij van 4.000 naar 13.000 volgers door één campagne.

Na deze sessie kan ook jij een eigen data-driven aanpak uittekenen, mét impact op je onderneming.

Laat je hier overtuigen door Reinout!

De expert

De afgelopen acht jaar specialiseerde Reinout Van Zandycke (Exposure) zich in de combinatie psychologie en online media. Deze kennis verzamelde hij tijdens opleidingen en gesprekken in het buitenland. Oa. met de marketingmensen van Donald  Trump en Barack Obama.

Daarnaast is Reinout docent sociale media en neuromarketing, gaf in 2018 meer dan 150 workshops en lezingen gegeven en ontwikkelt hij marketingcampagnes voor zowel non-profit als bedrijven.

Praktisch

  • 19u30: Deuren open
  • 20u00: Verwelkoming door de UNIZO voorzitter
  • 20u15: Infosessie met kans tot vraagstelling
  • 21u30: Voorziene einde